are we human or are we dancers

Hemma igen och ja, det gick väl bra. De va sista gången
fröken brolin klein dansade streetdance. Ska inte fortsätta
me de efter jul som sagt, har tröttnat. Blir annan dans till
våren!

Ska kila ner och äta nu, sedan ska jag julpynta lite smått i mitt
rum hade jag tänkt. Fick bara upp lite saker innan jag åkte iväg
för att dansa.

Senare ikväll blir det en ''ta hand om mig själv kväll.'' Ni som
läste min tidigare blogg vet att jag gärna har sådana kvällar ofta.
Hårinpackning, ansiktmask osv.

Men nu kilar jag ner och äter. Min brors flickvän har gjort
tacogratäng, mmm. Ha en fin kväll!

detta är iaf va ja fixat till än så länge i rummet



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0