but I'm a supergirl, and supergirls just fly.

Tänker inte be om ursäkt för dålig uppdatering dessa två
dagar jag vart ledig. Bloggen har inte vart något jag prior-
iterat nu när jag fått chansen att vara med vänner och familj
igen.

Gårdagen blev det bus i snön med göll. Byggde en snögubbe
och brottades i snön. Som sagt, man blir aldrig för gammal för
bus i snön! Idag har jag bara slappat, umgåtts lite med familjen
och sådär.

Fick även sova ut idag. Sov ända till 12, kan inte minnas när
jag sov till 12 sist. Men skönt var det iaf! Har vart jätteskönt med
lite ledigt efter att ha jobbat så mycket nu vid jul.

Men imorgon är det jobb igen. Efter jobbet ska jag på bio med
min bror, hans tjej och min brors kompis. Göta kanal 3 blir det.
Någon som sett den? =)

Btw, tack för alla positiva kommentarer jag fått om att jag blivit
brunett. Blir otroligt glad av att läsa att de flesta tycker jag passar
i de. Tusen tack! ♥

lägger in en bild på vår söta snögubbe :')
Han är dock helt nersnöad nu. Snöat sjukt mkt i natt
och under hela dagen. Men han e
fortfarnade lika söt!


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0