gbg, lisebeerg.

Sorry, orkade inte uppdatera innan jag och bästa vännen Linus
åkte i morses. Åkte med ett tåg 10.27 så blev ingen sovmorgon
idag inte. Var en sväng på nordstan först och sen blev det liseberg.

& efter liseberg gick vi en sväng till på nordstan. Jag hittade lite
kläder till mig som vanligt. Fixade även ihop en nyårsoutfit till
Linus. Men han var inte säker på om han gillade det när han testa
de.

Så nu när vi är hemma har ungen självklart bestämt sig för att
han vill ha de. Så det blir troligen tillbaka till gbg nästa måndag.
De har jag inget emot, för jag älskar gbg!

De enda jobbiga med gbg är att jag och Linus inte har så bra koll
på spårvagnarna. Vi var sjukt nära på att gå ut rätt framför en idag.
Ingen koll alls, haha.

''Vi får börja skicka sms till alla nära och skriva att
vi älskar dom innan vi drar till gbg i fortsättningen.''


Linus tyckte detta var en nära döden upplevelse, jag skrattade
mest. Linus ska alltid vara så dramatisk, haha!

Vi träffade även Thilda och hennes pojkvän på Liseberg. Så var
med dom en stund också. Liseberg är bra mysigt vid jul! =) Dock
sjukt kallt trots att jag hade på mig massor.

Men hade en sjukt bra dag iaf =)
Hoppas ni haft en lika bra dag!

Jag sysselsatte mig med Linus mobil på tåget dit. Han
har en touchmobil som man skakar och har sig med på
spelen. Linus var livrädd över att jag skulle råka slänga
iväg mobilen när jag skaka i den. Det skulle tydligen vara
så typiskt mig. Förstår inte alls vad han menar me de..




''Meh va dåligt! De där är säkert bara kossor dom satt horn
på!/ Linus''
& han säger att jag är blåst? Haha!



Linus på dooonken

SKAAANDAL! Ammi lägger upp bild på håret. Dock ingen bra bild, men
ändå. Det jag gjort med håret är att jag färgat de brunt. Ja, jag ångrar mig!
Jag älskar dig bäästis

Visst stylade jag honom bra brudar? Tycker det var en perfekt
outfit till nyår. Finns inget snyggare än skjorta och väst på
killar. That's veeeery hot!



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt :p Jo det är bara bra med mig :)

Händer det något roligt i veckan? :) (förutom julafton ;D)



Kram

2009-12-21 @ 00:22:45
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0