greaat daay.

Förlåt att jag skriver först nu, sa att jag skulle skriva vid
20 tiden. Men sen jag kom hem har ja umgåtts med familjen
och snackat en del i telefon. Så bloggen fick vänta!

Har iaf haft en superbra dag i gbg. Skrattat så mycket så jag 
gråtit och inte fått någon luft. Fast å andra sidan blir jag alltid
sån när jag druckit cola. Billig fylla brukar mina vänner kalla
de! ;)

Var iaf ett tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde på
tågresan hem. Herregud, Linus spännde fast sitt huvud i några
typ remmar i stolen. & med Linus vanliga tur så gick remmarna
sönder och piska till honom i ansiktet.

Jag trodde seriöst jag skulle dö. Skrattade så jag inte fick någon
luft och tårarna bara sprutade. De va årets asså, haha! Som sagt
så är skadeglädjen den enda sanna glädjen.

Yeye, grym dag iaf. Jag mår så himla bra just nu.
Säger det varje dag men oooh life is good! =)

Norsken och Linus på tåget hem =D
(precis innan Linus får remmarna rätt i facet)


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0