I love to shooop!

Tänkte att jag kunde lägga in bilder på de jag köpte förra
söndagen då jag och bästa vän var i gbg. & även på de jag
köpte idag i skövde.

Blev dock inte mycket i gbg eftersom vi var på liseberg också
och inte hade mkt tid på stan. & idag blev de inte mycket för
att jag ska till gbg imorgon. Sparar mig tills imorn helt enkelt!

GBG:
Kofta från Gina Tricot 149 :-
(Har redan en sån vit, men aldrig fel att ha i fler färger!)

Blus från Cubus 199:-

SKÖVDE:
Vit mysig kofta med polokrage från Gina Tricot 199:-

Söt magkofta från Gina Tricot 149.50:- (på rea)

Tänkte att folk säkert inte skulle förstå vad jag mena med
''magkofta''. Så fota den när ja hade på mig den också. Den
går alltså bara ner till typ naveln. Jättesöt =)
(osminkad, därför hand framför facet.)

/ Ammi

 


Kommentarer
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND PGNDE!

HAHAHAHHAHAHAHA JA! Exakt så

2009-12-29 @ 01:03:53
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0