Julkalendern

Någon som såg julkalendern idag? Jag missade den men har läst
lite om den och den verkar värdelös. Har nästan inte tyckt om någon
julkalender.

Dom enda jag verkligen gillat har vart Sunes jul och Pelle Svanslös.
Pelle Svanslös är min absoluta favorit. Så jag tänker faktiskt inte titta
på nya julkalendern.

Har hela Pelle Svanslös kalendern på dvd så jag ska titta på ett sånt avsnitt
varje dag istället. Haha, jag ska alltid vara speciell. Men man ska ju va sig
själv eftersom alla andra redan finns.

Vilken julkalender är er favorit? =)

Pelle Svanslös får 5/5 toasters


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tur att det finns då :)!

2009-12-01 @ 21:07:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ella

hihi jaa!:)

2009-12-01 @ 22:02:46
URL: http://eelll.blogg.se/
Postat av: Therese

den nya suuuger! Kollar på sunes jul varje dag istället:D

2009-12-02 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0