lite vinnare sådär va.

Förlåt för sen uppdatering. Jag kom givetvis inte hem nu. Har
vart hemma sen 23 tiden. Fick stanna kvar lite längre, men tiden
gick fort ändå!

Gick bara fint att jobba idag, bara trevligt folk och det gillar jag.
Inget krångel me något och det gillar jag ännu mer.

Sen att jag vann en tävling bland personalen att sälja flest
trisslotter under november var ju bara en bonus på hela kvällen.
Är man bra så är man? Haha, nejdå men det var lite kul! =)

Inger sa att det var för att jag var bra på att tjöta. Tar det
som något positivt eftersom jag vann och fick pris. Grattis till
mig ;)

vet dock inte va de ligger i än, skulle gissa på en triss



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så fin blogg du har och roligt att läsa den :) söt söt :)

2009-12-11 @ 08:44:10
URL: http://mathildamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0