naeeej.

Har druckit varm oboy, tagit alvedon och även tagit en dusch. Började
fixa mig lite smått men jag känner att jag inte klarar av att åka in till
stan nu. Känner mig verkligen svimmfärdig. Love it.

Ska gå och sova en liten stund sen ska jag ringa och avbeställa min klipptid
jag har klockan 9. Ska försöka beställa en ny, men det är svårt att få klipptid 
så här innan jul. Så blev ju superglad när jag ringde igår och fick tid redan idag.

Men jag kan ju inte rå för att jag blivit sjuk. Hoppas jag mår bättre under
dagen så att jag kan åka och jobba sen i alla fall. Sen vill jag inte missa
kvällens planer heller. Men förhoppningsvis mår jag bättre efter att ha sovit
en stund!

Var sjuk för bara några veckor sen. Jag hatar mitt immunförsvar..

att vara förkyld är verkligen något av de värsta jag vet


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: MT

mys!:)

2009-12-04 @ 08:38:08
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0