Onödiga frågor.

1. Hade du nyårslöften under 2009 & i så fall höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag hade faktiskt inga. Vet att jag ändå inte kan hålla dom.
Jag lovar  inte saker jag inte är säker på att jag kan hålla.

2. Vad för nyårslöften ska du ha under 2010?
Inga alls.
3. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde mycket detta året som jag aldrig gjort förr.
Vart ett mycket händelserikt år för min del.
4. Vad hade du velat göra, men som du inte gjorde?
Åka utomlands.
5. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns väl alltid saker som kan göra de bättre. Hur bra man än har
de finns det alltid något som skulle kunna göra de ännu bättre. Vi
människor är aldrig nöjda. Men vi lär oss att acceptera.
6. Vad önskar du att du hade kunnat göra/gjort mer?
Ägnat ännu mer tid åt familj och vänner. Istället
för att ligga hemma och tex sova.
7. Vad gjorde dig riktigt glad?
När Färjestad vann Sm-guld i våras och jag var på plats i
Löfbergs lila arena. Jag grät av lycka.
8. Något som gjorde dig riktigt ledsen?
I'm supergirl and supergirls don't cry.
9. Största misstaget du gjorde?
De vill jag inte skriva ut i bloggen.
10. Har något hänt som du inte trodde skulle hända?
Oh god! Fler saker än vad jag har fingrar.
11. Har du överaskat någon under året 2009?
De har jag nog men inte som jag kommer på just nu.
12. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va i skolan, jobbade och efter de myste med familjen.
13. Blev du kär i år?
Yes, för första och sista gången i mitt liv. Kan inte bli kär
längre. Eller rättare sagt, jag vågar inte.
14. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
De är flera. Men 9/3, 8/4, 3/5, 30/9 & 25/12 är nog
de jag kommer komma ihåg mest.
15. Dog någon som stod dig nära?
Tur nog inte.
16. Vilka länder har du besökt?
Sverige?
17. Vilka länder ska du försöka att besöka under 2010?
Jag ska förhoppningsvis på språkresa till Malta sommaren 2010!
18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
De är många. Men de två som kommer påminna mig
mest är nog Ras cricket- skin & Lil rain- adore you.

19. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bekväm?
20. De bästa nya människorna du träffade?
Men åh, de är ju många! Men allra bästa är min soulmate Amanda.
Glad över att jag lärt känna den bruden.
Hon är helt underbart bra.
Världens bästa vän helt klart.

21. Vem saknade du?
Mormor och morfar.
22
. Bästa köpet?
Min jetset klocka och min kavaj, looooove it!
23. Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart kläder & smink!
24. Favoritprogram på TV?
Helt ärligt? Jag HATAR tv, haha tittar aldrig på tv.
25. Ska du göra något äventyr eller upptäcka något nytt?
Förhoppningsvis språkresa till Malta sommaren 2010 som sagt.
Det blir nog mitt livs största äventyr, ska dit helt själv!
26. Hur tror du att året 2010 kommer att se ut för dig?
Jag tror att det kommer bli helt sjukt j*vla bra. För detta året
har iaf slutat bäst. Så jag hoppas 2010 fortsätter på samma spår
 som 2009 slutade.

de två bästa veckorna på hela året var..
en vecka på Öland med familjen+ Filiph!


& en vecka i Kungshamn med Thilda!

sen har senaste månaden vart j*vligt bra också, plus
några strödagar under året också sådära!


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: hejannw

okejokej ;D

2009-12-31 @ 02:35:25
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

kommer du sakna 2009? :)

2009-12-31 @ 02:43:10
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Anonym

daaaaaaaaaaaaaaaamn va matilda var snygg i håret där

2009-12-31 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0