sista delen av ammis önskelista.

Har paintat ihop andra och sista delen av min önskelista
nu. Kärleeeek på paint alltså. Haha nej, men man tar vad
man har som sagt.

Har även mailat iväg hela önskelistan till min bror, hans
tjej, mamma och pappa. Så nu slipper mamma tjata på
mig om att jag måste skriva klart min önskelista! =D

1. Vit färjestad keps. Loooove it! Får jag den inte i
julklapp kommer jag att beställa hem den själv. Grrrr!

2. Mascara. Alltid bra att önska sig påfyllning på sitt
smink. Det gör iaf jag vid varje tillfälle jag får chans
att önska mig något.

3. Svea trosor. Satt och titta runt på junkyard.se förut.
& då hittade jag massa söta svea trosor. Mina päron hatar
mina ''snören'' ja använder. Så får ja svea trosor, vinner
ju alla på de ;)

4. Tre böcker av Katarina Von Bredow. Bara inte du, knappt
lovlig & som om ingenting. Hatar egentligen att läsa böcker. De
intresserar mig inte. Men Katarina Von Bredow's böcker är helt
underbara. Har läst alla utom just dessa tre. Läser ut en sån
bok på bara en dag, älskar dom!

5. Lacoste pink parfym. Min absoluta favorit parfym! Tror jag
fick min första sån parfym i 7an eller något. Sen dess har jag fått
ny varje födelsedag och varje jul. Plus att jag köpt själv emellan
där me. Den är alltid slut, jaa jag duschar nog i denna parfym.

6. Hårlotion. Min frisör sa att det var skit bra för håret att använda
det. Hennes ord är min lag! Nej, men har hört många som säger att
det är bra för håret. Jag gör vad som helst för att mitt hår ska bli
tjockare och bli friskare!

7. Ljusblå Ed Hardy keps. Tänkte klicka hem den förra veckan
men så tänkte jag, att jag lika gärna kan önska mig den i julklapp.
Den är galet snygg!



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Ness

haha tror jag med ska köpa de dära hår skiten :D

2009-12-14 @ 01:45:21
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

måste testa :D

2009-12-14 @ 01:50:04
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

dom går på 50 kr bara va :D ?

2009-12-14 @ 02:02:56
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: MT

nice ! :)

2009-12-14 @ 14:52:42
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0