Svinis sprutan

Okej, de flesta jag känner har tagit vaccinet mot svinis skiten. Min bror
tog den för någon vecka sen och han blev sjuk efter och de har alla andra
också blivit. Vad jag vet lever alla än iaf. Men nu är det så att jag är Amelie.

Och jag är livrädd för sprutor så jag kommer att dö av rädsla om jag inte dör
av själva vaccinet. Mamma tvingar mig att ta sprutan för att jag har så himla dåligt
immunförsvar.

Jag tycker att man borde få bestämma själv va som ska sprutas in i ens kropp.
Oavsett om man är över eller under 18 så tycker jag man kan ta ett sådant beslut
själv. & jag vill verkligen inte!

På torsdag 16.40 ska jag i alla fall till jobbet och ta skiten. Jag kommer att dö. När
jag tog stelkrampssprutan på lågstadiet försvann hela känseln i armen och den
svullnade upp och blev jättetjock. Känns som om det kommer bli ännu värre me
denna sprutan.

Jag känner redan nu hur nervös jag är och det är inte ens torsdag än. Nu kommer
det bli två sömnlösa nätter kan jag lova er. Jag har verkligen fobi för sprutor. Klarar
knappt av att ta blodprov..

Ammi vill inte, rädda mig =(

Ammi goes griiiiis

ja, jag vet att jag har skills i paint

/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0