galet mysig kväll.

Thilda och jag kom hem för en stund sen, men har käkat lite nattamat och
så. Det är liksom vår grej när vi vart i Lidköping en hel kväll. Vi har haft en
supermysig kväll, skrattat så jag har sjukt ont i magen nu.

Vi tog bussen till Lidköping nu ikväll och träffade vår vän Pöta. Så blev de
lite strög med honom eftersom vi inte träffat honom sen han tog körkort
för att han ligger i lumpen. Jag tror att han fick sitt körkort i ett flingpaket
eller något asså, haha!

Efter lite strög drog vi till skogshyddan där massa av Pötas kompisar var
och chilla och drack lite på stranden. Thilda och jag kom till himlen för dom
hade en stört go brasa som vi kunde värma oss vid. De killarna var verkligen
hur sköna som helst, haha ni fattar inte hur mycket jag skrattat ikväll asså..

De ville spela in en videoblogg till min blogg, men fick aldrig tummen ur att
göra de liksom. Istället tvinga Thilda mig att göra en, men Martin och Filip
kom med på ett hörn på den ändå sen. Så jag ska ladda upp den på videofy
strax, så kommer den upp på bloggen om en stund.

Pöta var snäll och körde hem oss när alla drog från stranden. Martin följde
med som sällskap då, så det blev en rolig bilfärd hem också. Haha, hur kul
som helst att få träffa Pöta igen och även allt nytt folk.

Var verkligen stört mysigt att sitta på stranden nere vid vattnet med
grymt sällskap och värsta mysiga brasan. Hoppas ni haft en lika bra
kväll som vi haft! =D

Bjuder på lite bilder från kvällen under tiden jag laddar in videon;
Måla en fin bild till Pöta under tiden vi ströga, den föreställer
honom själv. Likt, huh? Checka hans fläskläpp som han fått
av en ak5 i lumpen, haha :')


Bjööörn & elden

Thilda, Martin & lite Filip

Boooooys

Thilda & Martin

Martin, Filip & lite Pöta


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

skulle säga grattis på namnsdagen men glömde det.. :(

2010-04-24 @ 02:33:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad mysigt det ser ut! :) Är allt bra annars? :)

2010-04-24 @ 02:35:06
URL: http://emmatronnhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0