morning.

God morgon! :)

Uuuusch vad trött jag är, att jobba 8 timmar idag känns inte allt för
lockande. Men de är bara att bita ihop och tänka på pengarna! Drog
som sagt hem till Thilda igår kväll och var med henne & hennes boyfriend.

Vi gjorde inget speciellt, hade bara en lugn chillerill kväll. Snacka, åt
vattenmelon med fetaost och såg massa avsnitt av serien ''en ängels
tålamod''. Där har vi vår kväll typ ;) Drog hem redan vid 1 eftersom
både Thilda och jag jobbar idag.

Var jättemysigt att få träffa dom igen, kan inte minnas när jag gjorde
de sist. Enda gången jag verkligen saknar att vara i ett förhållande
är när jag är med dom eller när jag är med Mikan och hennes kille.
För dom är så himla söta mot varann.

De jag saknar mest är att ha någon att somna och vakna bredvid. Men
annars trivs jag skit bra som singel och jag vet att jag ändå bara mår
dåligt när jag är i ett förhållande. För jag kan aldrig träffa en kille som
behandlar mig bra.

Yeye, så kan det va :) Ska kila ner och ta en dusch
nu så kanske jag blir lite piggare efter det. TTYL ♥

så himla söta är dom :') tack för kvällen sötisar.

(thilda & jimmie, bild från sist vi hade myskväll.)

/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0