one of the best time of my life.

Sitter och smsar med min älskade vän Thilda just nu. Hon ligger och pratar
i telefon med en av våra gemensamma killkompisar och vi kom fram till att
idag är de exakt ett år sedan några gjorde något i en stol på sockerbruket ;)

(Thilda & *host*Pöta*host*) jag saknar verkligen denna tiden fast förra året.
De va en av dom bästa tiderna i hela mitt liv, detta kommer låta sjukt dumt.
Men jag och min dåvarande pojkvän hade tagit paus och Thilda och hennes
dåvarande pojkvän hade gjort slut.

Det var denna dag fast förra året, sjukt att våra dåvarande pojkvänner pricka
in precis samma dag. Men så var det iaf och under den tiden satt seriöst jag
och Thilda ihop. Där Thilda fanns, fanns jag. Där jag fanns, fanns Thilda. Alla
våra kvällar i Lidköping, alla våra övernattningar..

Jag saknar det som fan. Våra sjuka ''nu drar vi iväg med bussen utan att
veta vart vi ska'' perioder. Åkte till vara helt random en gång, satt i en park
och käka jordgubbar? Haha, så stört men jag älskade de. Under hela den
där perioden som skulle vara så himla jobbig fanns vi där för varann.

Jag grät inte en enda gång, hade jag legat hemma själv hade jag säkert
legat och lipat och trötsätit. Men så länge jag var med Thilda log jag och
mådde bra, trots att det var paus med killen. Önskar verkligen de gick
att spola tillbaka tiden ibland.

För jag saknar verkligen tiden då jag och Thilda inte var Ammi
och Thilda. Vi var AmmiThilda, vi satt ihop och var aldrig isär..

Har så sjukt mycket minnen med dig unge. Jag älskar dig! ♥









(några av alla de miljoner bilder vi tog under april förra året.)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Josse

yes : )

allt bra då? :)

2010-04-17 @ 01:27:58
URL: http://josefinesoderberg.devote.sej
Postat av: Martina

Vilka söta bilder!

2010-04-17 @ 14:49:59
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0