supernöjd!

Har precis kommit hem från stan nu, har med mig lil sis. Mysigt :) Håret
blev superbra som vanligt, Tove är så duktig! & hon är även så social
och rolig att prata med. Ingen har väl missat att jag enbart tonade håret
brunt för att jag blekt sönder de då jag var blond.

Höll på att tappa allt hår, så att tona var ända utvägen för att få ha kvar
håret typ. Men idag sa hon att håret såg riktigt bra ut och att jag börjar
få längd osv på de. Ni anar inte hur glad jag blev av att höra de, haha!
Så jag ska tillbaka i början av juni och färga tätare slingor.

& till hösten kommer jag att vara naturligt blond igen. Jag längtar så
oerhört mycket! Tove lockade och satte upp mitt hår i en superfin frisyr
också, så jag ska strax gå och fota de så ni får se. Älskar att klippa mig
hos Tove, för hon kommer med så roliga idéer om hur man kan ha håret.

Köpte även med mig en ny hårinpackning, den förra var slut. Tog som
vanligt en från TIGI, den är galet bra. Köpte en volymspray också som
man har innan man fönar håret, funkar även som värmeskydd. Sen fick
jag en superbra hårsspray från Bed head på köpet, luktar godis!

Tove är verkligen bästa frisören jag vart hos, hon är grymt bra! Jag har
aldrig vart så nöjd med mitt hår som nu då jag går hos Tove. Alltid vart
supernöjd när jag kommit hem!

Ska gå och fota håret nu, så kika in igen om en stund :) Kisses ♥

Dessa hårprodukter var de jag fick med hem, galet bra!
Hårsspray, hårinpackning och volymspray


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: J U L I A♥

Haru smakat magnum gold?

2010-04-20 @ 15:40:10
URL: http://julisan.blogg.se/
Postat av: moa

hihi jo:)

2010-04-20 @ 16:32:31
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej, jag har ett tips. Sluta lägg texten i mitten. Det är skit jobbigt att läsa för att det sen ut så här.



Det här är inte så roligt

att

läsa för att det blir

ju

bara jobbigt och man tappar

ju bort sig.



Gillar din blogg men detta var bara ett tips.

2010-04-20 @ 17:28:00
URL: http://juliaannalovisalarsson.blogg.se/
Postat av: jan

Ha HA HA vad påminner din hårspray om ??

2010-04-21 @ 20:25:44
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0