att ha canser i vänstra pungkulan är iaf värre!

MMMM, kul att heta Amelie har jag hört. Har världens jävla mensvärk
plus att jag är sjuk. Kan det bli bättre än så? Inte så troligt va :) Ligger
iaf i sängen och bara tar det lugnt nu.

Snackar med bästa vännen hannsi på msn och tycker synd om mig
själv typ. Måste skaffa p-piller snart asså! Hört att det ska hjälpa väldigt
bra mot mensvärk. Så får väl ta en tripp till ungdomsmottagningen så fort
jag mår bra igen.

Kuuul med en hel dag i sängen igen & kul att jag missar jobbet idag. Jag
behöver ju pengarna! Mitt immunförsvar är helt fuckat asså. Känns som jag
jämt är sjuk. Kul, kul..

Men idag har jag kanske tur och får sällskap av en vän lite senare. Är ju så
tråkigt att bara ligga hemma helt själv! Får väl se hur det blir. Men det skulle
inte vara helt fel med sällskap.

Ska iaf fortsätta va social på msn nu.
Hörs om en stund, puss :)

Haha, hannes är så jäkla sjuk..
men världens bästa vän <3


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0