baby put the work in, like a champion.

Gick sjukt bra att dansa idag. Var superkul! Gjorde klart hela
dansen till buttons idag. Så ska börja med en ny koreografi
nästa vecka. Jag verkligen älskar att dansa!

Får verkligen ut världens j*vla lycka av att dansa. Mår aldrig
så bra annars som jag gör när jag dansar. Alla borde hitta
något som får dom att känna samma lycka som jag gör när
jag dansar.

Det känns som att det verkligen inte finns ett enda problem
i mitt liv just den timman jag har träning. Känner bara lycka
i hela kroppen! Är nog svårt att förklara..

Älskar det iaf och skulle aldrig få för mig att sluta dansa.
Har haft ännu en superbra dag. Hoppas ni också haft de! =)

bjuuuuder på den ;)


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0