blogg.se dampar räääääva.

Som ni såg gästbloggade lil sis lite förut. & jag är inte
alls seg som hon skrev. Det var hon som var för tidig!
Hur som helst så myste vi och sådära bara.

Hon drog väl hem vid 21 tiden någon gång. Försökte
uppdatera då, men blogg.se ville inte riktigt sammarbeta
med mig då.

Har dampat rääääva ikväll asså. Men nu funkar det helt ok.
Så då passade jag på att uppdatera. Blev en mysig kväll
med lil sis.

I really love her. Nu sitter jag här och längtar till imorgon.
Feminine vibe träning och Ammi älskar't. Dansa är det
bästa som finns. Så de så.

Jag saknar er.



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Thilda

saknar er med!

2010-02-08 @ 22:57:43
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0