boooring.

Vid frukosten gav min bror mig massa att göra. Greja
med disken och tvätten. Jag sa att disk och tvätt är helt
gaaaalet tråkigt.

Han: Nej, hänga tvätt tycker jag faktiskt är roligt! Ja
brukar tänka att jag har en egen kemtvätt firma när
jag grejar med tvätten.
Jag: Ehh..? Vad bra, då kan ju du ta tvätten istället för mig!
Han: Nej, inte idag. Du jobbar för mig idag, jag kan ju inte
jobba varje dag. Måste ju ha några anställda också.
Jag: Vad får jag i lön då?
Han: Du har praktikplats! Det är arbetsförmedlingen som placerat
ut dig hos mig. Så du får snacka lönen med dom.
Jag: Du kan få din kräm nu så kör vi hem dig till psyket sen..

Haha, det var nog sämsta tipset han gett mig någonsin. Egen
kemtvätt firma? För det är ju verkligen något man vill ha och så.
Är iaf klar med allt jag skulle göra just nu.

Men blir väl mer senare under dagen. Kalla mig amelie the
housekeeper liksom. Jag kommer säkert bli tvungen att laga
maten också. För han och hans tjej sitter nere i köket och pluggar.

Aja, ska in på king.com och spela lite nu.
Hörs om en stund! =)

Emil & Lena på Öland i somras. Sööööötisar


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. du med :)!

2010-02-12 @ 14:09:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Nickey

Haha din familj verkar rolig :P

Haha ja jag försåt det, det var jag som inte var tillräckligt tydlig ;)

2010-02-12 @ 14:12:11
URL: http://nicoleespana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0