deee naajs.

Jess blev skit sur när jag skulle dra och jobba. Så jag fick ingen hej
då puss eller kram som jag brukar. Så när jag kom hem låg det en
teckning på mitt sängbord som hon gjort åt mig.

Hon ångrade sig väl att hon vart dryg ;). Skulle vart ute på golvet hela
passet idag på jobbet egentligen. Men jag var ute på golvet en timme
bara, sen bytte jag med Emma i shopen. Hon är lite anti kassan så jag
var snäll och bytte med henne. Plus att hon kan arbetet på golvet bättre
än jag =)

Idag var iaf verkligen roligaste dagen jag jobbat på länge. Har skrattat
så mycket att jag har ont i magen nu. Var två killar i 20-30 års åldern
något som frågade mig vad granatkondomer var.

Det fanns i kassan bland tuggummina. Jag svarade att jag inte hade en
aning, för det har jag inte. Så sa den ena killen typ ''Ah men granatkodisar
det är säkert så att den sprängs när den är i munnen på bruden''.

Asså seriöst, jag kunde inte andas. Började verkligen as garva. Den andra
killen typ ''Vad röd du blev i ansiktet!'' Haha, som om det gjorde saken bättre
liksom? Dom fortsatte snacka kondomer och ja, herregud stört kul.

Sen var det en kille som gav mig ''dricks'' för att jag var så söt sa han.
Han hade köpt något för 15 spänn och gav mig 20. Så jag fick alltså 5
spänn. Alltid trevligt! ;)

Jag, Anki och Veronika tittade lite på melodifestivalen mellan varven.
Herregud vad dåligt det är asså. Bara massa halv nakna brudar som
är just halv nakna enbart för att vinna röster på de viset.

Har man inte rösten måste man komma med något annat liksom. Tror
säkert många gubbar ringer in och röstar på de lättklädda brudarna. För
kommer de vidare får ju gubbarna se deras lättklädda kroppar en gång till.

Usch, tycker det är snuskigt.. Yeye, nu är jag iaf ledig till nästa fredag. Jag
hoppas jag blir inringd något innan dess. Så tråkigt att bara gå hemma.
Goare att jobba och tjäna massa pengar. I like it.

Hoppas ni haft en bra dag! =)

teckningen jess målat till mig, aaww..


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: yes ;)!

2010-02-07 @ 00:29:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: hejannw

samma här :)

2010-02-07 @ 00:33:58
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: :D!

2010-02-07 @ 00:41:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: YAAMI

tänkte om ni va halv eller så :) söta iaf!

2010-02-07 @ 00:43:42
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0