en av tjejerna i supernatural är min danslärare!

Lena satt och kikade runt på Internet igår och så kom hon in med
sin laptop till mitt rum. Hon visade en video från youtube på pop-
gruppen supernatural.

Så frågade hon om jag kände igen något där. & vem såg jag? MIN
FEMININE VIBE LÄRARE! Jag har alltså Mathilda Carmbrant som var
med i supernatural när den gruppen fanns som danslärare! Kände
knappt igen henne först.

För nu har hon svart hår osv. & tittar man på google eller sådär så
har hon ny frisyr på typ varje bild. Så inte så lätt att känna igen henne.
Men jag kände igen henne på hennes sjukt fina stora ögon!

Även om gruppen inte var skit känd och inte blev lång varig tycker jag
ändå det är häftigt. Hon hade även dansat med gruppen Basic element
ni vet? & dansat i två kända dansgrupper.

Visst, hade man bott i Stockholm hade detta inte vart något speciellt. Men
nu bor jag i värsta lilla hålan liksom. Så jag tycker det känns skit tufft att
ha henne som danslärare. Har ju tjatat så om att hon är så ball.

Nu är hon bara ännu ballare! Önskar att jag också kunde lyckas med dansen
så som hon gjort. Tänk att få arbeta med något man verkligen älskar! Det är
verkligen min största dröm. Att lyckas inom dansen.

Mathilda som är min danslärare är hon som
står längst bak. Hon är verkligen superfin!

 
Visst kommer ni ihåg denna popgruppen? Lyssnade mycket
på dom när jag var liten iaf. Mathilda är hon med pälsen :)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. träffade han på bussen jobbigt som fan.. :/

2010-02-23 @ 18:21:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

kul :D

2010-02-23 @ 18:27:57
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0