freeesh.

Har gjort hårinpackning, rakat benen osv, gjort ansiktsmask
och kroppspeeling. Hann även med att måla naglar på både
fingrar och tår. Sen var det dags för mat.

Så jag har inte hunnit ta en sån där lång varm avslappnande
dusch än. Så det ska jag gå och göra nu. Tror även jag bestämt
outfit för ikväll. Vi får se hur det blir.

Har ju ett tag kvar på mig att fundera ut något snyggt. Klackar
orkar jag nog iaf inte med. Kul att se ut som bambi på hal is
liksom? Jäkla snö säger jag bara.

Aja, det får nog bli mina lårhöga stövlar utan klackar. De är
också snyggt, även om klackar är snyggast..

Dags för dusch, hörs snart! :)

allt handlar om att våga bjuda på sig själv

Har kärat ner mig i mitt svarta lack. Kör svart lack på naglarna
på fingrarna. & rött lack på tånaglarna. Vet att det är en del
utanför. Men jag gör alltid så när jag målar naglarna. Att jag
smetar på så att det är över hela nageln sen fixar jag det som
kommit utanför i duschen sen.



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Hihi:-)

2010-02-13 @ 14:17:03
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0