galet sugen på sommar nu asså..

Sitter och tittar på sommarskor på Internet nu. Känns ju
verkligen passande att göra det nu. Haha! Nya istiden är
typ här och jag planerar vilka sommarskor jag ska köpa.

Aja, har iaf hittat ett par galet snygga gladiatorsandaler.
Funderar på att beställa hem dom faktiskt. Dock sjukt svårt
att veta storlek och jobbigt om det blir fel!

Kanske bäst att vänta med att beställa dom till iaf snön smält.
Tänker därför inte skriva vart jag hittat dom. För jag tycker det
är så sjukt tråkigt att ha likadana skor och jackor som alla andra.

Tröjor osv är inte lika jobbigt. För de går ju byta oftare, så man
inte behöver ha likadan tröja som kompisen vid samma tillfälle.
Men jackor och skor är ju lite annorlunda.

Hittade iaf dessa skor på en sida jag vanligtvis inte brukar besöka.
Den är inte så populär så att säga. Men dessa sandaler var verkligen
galet snygga!

Slitna korta ljusa jeanshorts och ett vitt linne & dessa lite
smått färgglada gladiatorsandaler. Det kan bara inte bli fel!

Lite smått färgglada gladiatorsandaler, 379:-
HISS/DISS? ♥



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Emmeli

hehe joda:D

2010-02-01 @ 23:31:27
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Thilda

Såna skulle passa dig:)

d var coola(:

2010-02-02 @ 11:58:21
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0