greeeat day!

Gosh så impulsiv jag blivit på senaste tiden ;) Haha nej men lite
faktiskt. Efter mötet, som för övrigt gick bra! Så drog jag, min
bror och hans tjej och käkade på ''milan''. Bästa matstället i stan!

När vi käkat klart drog vi hem. Jag bytte om osv, sen blev det in
till stan igen. Jag tog en buss till skövde. Träffade min vän Richard
där. Gick i lite affärer osv, köpte bara ett nytt läppstift.

Sen träffade vi min bästa vän Amanda. & hon och jag bestämde oss
för att gå på bio. Så vi sa hej då till Richard som inte var lika sugen
på bio som oss och så fixade vi biljetter.

Det blev avatar. ALLA tjatar ju om att den är så sjukt bra och den har
ju till och med gått om Titanic på topplistorna och blabla. Hatar såna
filmer som inte är verkliga så har inte velat se den innan. Men eftersom
alla tjatar så om den var jag ju tvungen.

& fy f*n vad dålig den var! De var verkligen att slänga 100 spänn i sjön.
& folk har tagit livet av sig för att de inte orkat leva kvar i ''verkligheten''
efter filmen. Är inte det helt sjukt?

Sjukaste på hela filmen var när två avatarer helt plötsligt började ha sex.
Jag började as garva och kunde inte sluta. Då berättar Amanda för mig
att det ska göras porrfilm med såna där avatarer. Vem f*n tänder på sånt!?

Haha, började iaf skratta ännu mer då. Amanda sötnos satt typ och grät i
slutet av filmen. Och okej, jag kan erkänna att jag fick några tårar i ögonen
vid ett tillfälle. Men det var bara för att de handla om kärlek och att någon
höll på att förlora någon!

Sånt är så hemskt. För man vet själv hur hemskt det är att förlora någon
man verkligen älskar. Sånt klarar jag inte av att se.. Så okej då, hela
filmen var inte skit kass. Men den var på tok för lång iaf!

Började 20 i 6 och var slut 20 över 8. Jag får bryt när jag måste sitta stilla
så länge. Så hade den vart kortare hade jag säkert tyckt den var bättre.
Ingen film jag rekomenderar iaf. Den var verkligen inte så bra som alla sagt.

Men smaken är som baken. Alla tycker olika, så är det ju =) Har iaf haft
en superbra dag/kväll, hade verkligen saknat Amanda. Hon är verkligen
världens bästa vän, utan tvekan. Det ingen annan vet, vet hon!

Finns verkligen ingen som lyssnar och förstår så bra som hon. Vi har
vart bästa vänner snart ett år och ALDRIG bråkat. Vi passar som handen
i handsken. Soulmates ♥

Hoppas ni också haft en bra dag/kväll! =)

skulle ge denna typ 2 av 5 i betyg, inte så himla bra alltså


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

vill väldigt gärna se den filmen.. har rätt så höga förväntingar på den dock.



p.s. kom ihåg att delta smyckes-tävlingen hos mig i samarbete med Bracy.

2010-02-01 @ 22:54:49
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Emmeli

härligt att höra:)

Joda bara bra med mig också:)

2010-02-01 @ 23:08:13
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: flink

sötnos, vi är bäst! love you<3

2010-02-05 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0