haha, come on..

Vet inte hur många såna här mail jag fått nu. Och nej jag tror
fortfarande inte på skiten. Hade det vart på riktigt hade det nog
vart en aning färre stavfel.

& hela uppläget av texten hade förmodligen sett lite mer 
professionellt ut. Ser ut som någon som är väldigt svag i svenska
skrivit detta. Inte illa mot någon så. Men jag råkar faktiskt vara
duktig på svenska, hur man ska bygga upp sina meningar osv.

Så jag tycker bara hela texten ser sjukt fel ut. Man blandar INTE
stora och små bokstäver med varann. Stor bokstav efter punkt och
när man skriver namn. Men ananrs ALDRIG mitt i en mening. Jag
tänker INTE skicka vidare detta.

Varför skulle msn börja kosta pengar liksom? Och om det skulle göra
det så skulle jag bara sluta med msn. För så jäkla roligt är det inte. Det
är ett tidsfördriv men inget måste. Inte enligt mig iaf.

Folk som går på de där me mailen är bara dumma..

''om du vill stånga din msn''
Asså haha, ni fattar inte hur mycket jag garva när jag
läste det. Ska förmodligen stå stänga. Haha, omg..



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0