jag älskar dig systeryster.

Blev en lång promenad med min fina Evelina. Även kallad min
lillasyster. Varför vet väl redan alla, så det behöver jag väl inte
ens skriva. Var hur skönt som helst att få träffa henne igen.

Ses inte så ofta och ändå bor vi grannar. Vi är så jäkla lika så det
är sjukt. Jag tror att jag påverkar henne rätt negativt med en del
saker. För hon påminner om mig i många av mina negativa drag. 

Vi gör samma misstag och råkar ut för samma saker. Men det är
nog en av många saker som gör att vi känner så starkt band. Hon
känns verkligen som min lillasyster på riktigt.

Har alltid sagt att hon är det och kommer alltid att säga det. Jag är
så glad över att jag har henne. Ända sen hon var liten bebis har jag
funnits vid hennes sida.

Hon påminner faktiskt inte om mig i endast mina dåliga drag. Finns
faktiskt mycket positivt också, tro det eller ej ;) Som att vi har samma
killsmak, klädsmak, musiksmak, filmsmak osv.

& den mest positiva saken är att vi är envisa och inte ger oss. Hur tufft
vi än har det, eller hur mycket motgång vi än stöter på. Så kämpar vi!
För har vi väl bestämt oss för att klara en grej. Då gör vi det!

Nu blir det wallander på tv4 med päronen.

TTYL :)

Jag älskar dig otroligt mycket lil sis <3


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: lil sis

Amelie (storasyster) du kan inte fatta hur mycket du betyder för mej! Jag har inget mer att säga än att Jag älskar dej!

2010-02-07 @ 21:58:29
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va gör du då? :D

2010-02-07 @ 22:05:48
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: oskar

bara så du vet är pengarna på min mobil slut därför jag inte kunde svara igår, fyller nog på imorgon (: <3

2010-02-07 @ 22:16:20
Postat av: Mille

Haha jaha ;) men det kan ju vara kul det:D

Okrejokje, då fattar jag vad det är för sort ;) Men det är ju sån som är cool att se på iaf(a) :D och säkert ball att dansa också! :)

Men hur ofta tränar du dans då? :)

2010-02-07 @ 22:20:04
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0