jobbig natt.

''God''morgon. Mår jättedåligt, ont i öronen, snorig as hell,
ont i kroppen & halsen dödar mig. Kan knappt svälja.. & så
är jag verkligen skit trött också.

Blev ingen sömn i natt, blev som så att jag dygnade. Mhh
love mina sömnproblem asså. Underbart, underbart. Har
iaf duschat och lite sådär nu.

Håller på att fixa mig nu. Lääär sova hela vägen till lager
157 och ullared sen asså. Tänker ta med en kudde och
så har jag ju min älskade ipod.

Ska fortsätta fixa mig nu. Skriver innan jag åker.
Kisses ♥

Skulle göra vad som helst för att få komma till
Öland nu. Jag är trött på allt här, jag vill hem..



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. allt bra ?

2010-02-18 @ 07:18:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0