looooove it.

Alltså jag älskar verkligen att dansa feminine vibe. Det är
sååå min stil känner jag. & vår tränare är så jäkla ball! Haha,
så sjukt skön så det är inte sant.

Skrattat så mycket så jag fått ont i magen nu ikväll. Vi börja
med nya danser idag. En ny uppvärmingsdans och en golvdans.
Golvdansen var så otroligt kul!

Så direkt när Lena och jag kom hem övade vi på mitt rum. Såg
ut som två små sälar som rulla omkring där. Haha, min bror kom
in i mitt rum när han kom hem från sin träning.

Dock inte dans för honom då men ;) Iaf, så filmade han oss lite.
Kanske ska ta och våga lägga upp någon sån video? Vi får se hur
det blir me de. Kanske ska öva och bli ännu bättre innan jag lägger
upp något.

Nästa vecka har alla skitungar som går i skola lov. & då har dansskolan
också lov. Buuuuuuuhu =( Men har disco träning imorgon iaf. Men efter
det är de uppehåll en hel vecka. So not okey!

Men får väl dansa massa hemma då. Skönt iaf att vi bytt låtar osv nu.
Goodbye och buttons började bli uttjatade ;) Nu är det istället Britney's
If U seek amy & pussycat dolls tainted love.

Aja, nu tänkte jag ta en låååång dusch.
Hörs säkert efter :)

lite sneak peak på en av våra videos
då vi tränade på golvdansen, haha ;)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

HEJ SWEET! :D



det är bara bra med mig! :D



Vad hittar du på då?



´KRAM

2010-02-09 @ 23:39:39
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0