memories make us cry.

Sitter och för över massa gamla bilder till min laptop från
min stationära dator. Shit vad saker och ting förändrats
på bara något år.

Har bara fört över några album än. Har hur jäkla mycket
bilder som helst på den stationära datorn. Men jag sitter
ju aldrig vid den längre.

Men jag vill ha bilderna där ifrån. Så nu håller jag på att
fixa det! Bilder säger ju mer än tusen ord. & det är kul att
se hur mycket man förändrats.

Bjuder på en liten sneak peak ;)

Skaffade första seriösa pojkvännen under vårterminen i 9an.
Haha, aaawh kommer ihåg hur hemligt allt var i början. Han
var nämligen en av mina bästa vänners storebror. Så vi var på
g ca 3 månader i smyg. När vi väl berättade för hans syrra var
hon bara skit glad för vår skull. Det höll ca 3 månader och idag är
vi bara skit bra vänner. Finns alltid där för varann och stöttar i
svåra perioder. Så jag fick iaf en vän för livet!

thilda, sandra och jag innan Olins i februari förra året

Sommaren -08 på Öland. Skulle till borgholms slottsruin för att titta på
Magnus Uggla. Men min bror och jag kom inte ut ur bilden pga kungens
kor som gick lösa på parkeringen. Haha, kommer aldrig glömma de. Folk
som gick förbi stannade och skrattade och tog kort och där satt vi inne i
bilen helt hjälplösa och var livrädda. Haha, naaawh..


moi sommaren -07 på Öland i stugan

Skadevi -08, fick äntligen träffa världens bästa vän Hannes.
Saknar dig!

Barndomsvännen Rebecca och jag på vårt hotellrum nere i falkenberg
hösten -08. I några år åkte vi dit varje vår och varje höst. Saknar det!

Moi nere i falkenberg hösten -08. Kolla mitt hååååår, buhuuu :(

Västervik sommaren -08 med min dåvarande bästa vän. Jag hade lite
överenergi som vanligt innan det var dags att sova. Vi var bästa vänner
från 4-5 års åldern till vi började gymnasiet. Var oskiljaktiga under hela
tiden. Det var alltid henne man ringde så fort det var något. Kan sakna
det ibland. Men alla människor passar inte ihop. & det gör inte vi längre.
Så bara gilla läget och tänka på de fina minnena man har kvar från tiden :)

Moi and jess a.k.a duracell kaninen sommaren -08. Gosh vad hon växt
sen den här bilden togs. Vill att hon ska vara sådär liten och gullig igen.
Nu är hon i trotsåldern och blir skit sur så fort hon inte får hon som hon
vill..

Thilda och jag förra våren i våra dåvarande pojkvänners tröjor.
Haha aawhh, checka sugmärkena..


Ja.. när jag tittar på bilderna känner jag bara tre saker. Tur att jag
mognat sen de där bilderna togs, tur att jag lärt mig hur man sminkar
sig snyggt. & åååååååååh vad jag vill ha tillbaka mitt långa blonda hår!

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Thilda

oh herregud hur såg jag ut eller :o

saknar dig.

2010-02-09 @ 15:01:45
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0