mina fynd today;

Hittade inte så mycket, men hade ju inget speciellt jag skulle
ha heller så. & imorgon blir det lager 157 & ullared. Så min
shopping fria månad går hemskt dåligt..

Foundation från KICKS, 159:-
Mascara från KICKS, 139:-
Beckham Signature parfym från KICKS, 365:-


Bh från H&M, 143:- efter 20% rabatt, 179:- från början.
(Tror den blir snygg att ha under stängd kavaj!)
Köpte även ett par trosor 59:- , men hade ingen lust att fota dom.

Klackskor från din sko, 449:-
Jag är kär på riktigt! Nu tycker jag snön kan försvinna dirr så
jag får använda dom. Gaaah, jag älskar dom verkligen.




Fick med dessa att lägga i fram på skorna. Så man inte halkar
med tårna där i fram. Kan ju lätt bli så med såna här slags
klackskor..




/ Ammi

Kommentarer
Postat av: - katarinas♥

hihi :)



allt bra me dig ?



kram :)

2010-02-17 @ 23:41:37
URL: http://katarinaaas.blogg.se/
Postat av: maddie

sjuukt galet snygga skor!

2010-02-17 @ 23:59:27
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/
Postat av: mann1

klart du måste fotta allt :D

2010-02-18 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0