mjaoou.

Haft ännu en bra dag. Dock sjukt stressig! Träningen gick kanon. Jag och
cissi tränade en stund innan träningen själva. Haha, bara massa flumm.
Men kul va de! Jag har redan ont i armar och ben efter träningen.

Men det är helt sjukt kul att dansa disco. Så man får mer ork än man
egentligen har när man väl dansar. Efter träningen fick jag springa till
bussen. Väl i skara mötte jag upp mamma så drog vi och käka.

Fick kasta i mig maten. Sen va de dirr till jobbet och byta om och fixa till
sig lite. Jobbade tillsammans med carro och inger ikväll. & det gillas grovt
mycket! Carro och jag stod och snackade om att alla hjärtans dag är så
j*vla överskattat. Så diskuterade vi vilken dag det var.

Så kom en kund också in i samtalet. Hon sa att alla <3 dag var om typ tre
veckor. Jag sa att det var nästa söndag. Och när jag säger något har jag alltid
rätt. Envis som f*n ;) & självklart hade jag rätt. Vi tittade upp de och kunden
blev överbevisad.

Hon var i Carros kassa och skulle betala med kort så slog hon fel pin-kod.
''F*n, jag blev så upprörd över att alla hjärtans dag redan är nästa
söndag så jag slår fel kod!''

Precis efter de skulle jag gå iväg me korgar. Självklart fastnar jag med foten
under korgarna på något j*vla vänster. Så jag höll på att ramla rätt över
hela berget av korgar. Då körde jag samma som kunden ;)

''Jag blev så upprörd över att det var alla hjärtans dag nästa söndag!
Nähh nu skiter jag i de här, nu går jag hem..''
Haha och så snackade jag och
carro om killar. Och om hur pinsamt det kan bli med storlekar & så ibland.

När carro va 14 och var på g med en kille. Han låg bakom henne och dom såg
på film. ''Ehm, kan du flytta på din mobil? Den ligger lite obehagligt.''
HAHAHA, stackars honom asså! & pinsamt för henne.. Fast hon är inte ensam.

Jag har också råkat säga sådär. Fast ''kan du flytta ditt ben?'' Ännu värre!
Fast killen jag sa det till kände sig nog stolt då. Hahaha, ja herregud. Gick iaf
sjukt bra att jobba idag. Tiden gick supersnabbt! Jobbar imorgon också. Fick även
frågan om jag kunde jobba på fredag istället för någon som inte kunde.

Självklart tackade jag ja, så på fredag blir det jobb igen. Cash is king, mjauuu! ;)
Har suttit i min brors rum och pratat med han och hans tjej typ ända sen jag kom
hem vid 23 tiden. Gick precis in till mig, därför ni får uppdatering först nu.

Hoppas iaf ni haft en bra dag. Det har jag trots all stress! =)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Ja, det är det! :)

2010-02-04 @ 13:04:25
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0