morning!

Klockan är bara lite efter 9 och Ammi är vaken. Helt galet!
Har vart vaken sen typ halv. Ringde och väckte min sötnos
vid kvart i.

Mysigare att vakna till min röst än alarm på mobilen. Jag är
för snäll alltså ;) Haha, nej då. Jag känner mig iaf inte så
himla trött just nu.

Var skit trött precis när alarmet ringde. Men just nu känner
jag mig rätt pigg. & huvudvärken har gått över som skönt är.

Har dock fortfarande superont i nacken, ryggen och svanken.
Jag är verkligen i behov av massage. Funderar på att boka
tid på något ställe med en riktig massör.

Känns typ som jag har knutar och skit i ryggen. Gör svin ont!
Gör ju dock ännu ondare när man ska massera ut dom. Men
efter är det skönt. Så jag får fundera lite på de där.

Nu blir det frukost. Hörs om en stund! =)


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: okej så najs :) nej jag är på skolan !

2010-02-11 @ 10:14:52
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0