morning.

Vaknade upp med en rinnande näsa, huvudvärk och frös som
bara den. En ipren, lite nasspray och en lång varm dusch senare
mår jag ganska bra igen. Jag vill inte bli sjuk!

Hade lite svårt att somna i natt också. Men var ovanligt många
som var vakna sent i natt. Så hade ändå ganska många att
prata med.

Efter ett tag blev jag övertrött och skrattade åt precis allt. Robin
skrev ''gräsklippare'' och då dog ammi. Haha, & så pratade jag
serious shit about love med min brors barndomskompis.

Jag är för snäll ibland asså. Han blev dock förvånad över att det
gick att prata med mig om sånt. Haha! Han skulle bara veta.

Jag skulle kunna börja ta betalt för alla gånger folk får
prata ut me mig och jag skulle kunna bli riktigt rik på de..

Fast iof har han rätt, vi jävlas alltid med varann och pratar
aldrig, never ever om seriösa saker.
 Men precis som jag
själv tycker har jag mognat de senaste (:


Herregud, den där kommentaren var jag alldeles för trött
för i natt. Haha, när jag tittar på den nu är den inte lika
rolig. Men jag lovar att den är rolig sent på natten ;)



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0