morning.

Vaknade otroligt nog av mig själv halv 11. & Usch så trött jag
är. & ännu tröttare blir man när man tittar ut. Har kommit sjukt
mycket snö i natt. & det snöar än.

Asså jag emigrerar snart, jag vill inte bo i sverige!

Det finns inget jag hatar så mycket som vintern. Kallt, blött 
och äckligt! Det ska vara snö vid jul och nyår, men sen behövs
det f*n inte mer.

Fortsätter det snöa så här kommer säkert strömmen gå och
sånt också. Gaaah! Jag hatar vintern av hela mitt hjärta. De
värsta är ju att jag måste ut i skiten idag också.

Snö kan vara lite mysigt om man slipper gå ut. & bara kan
sitta inne och kika på de. Men idag måste jag ut eftersom
jag ska på möte. Damn it!

mysigt väder att gå ut i, verkligen..

bild lånad från google.se

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Freddie

ta det lugnt bara ..Det går säkert jättebra!

2010-02-01 @ 11:37:43
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0