mysig kväll!

Har vart hemma en bra stund nu, men suttit nere i köket med mamma och
målat naglarna och flummat. Kom på när jag satt på bussen till skövde att
jag glömde skriva vad det var jag skulle göra där.

Var ju så sjukt stressad så jag glömde bort de, haha! Åkte iaf till skövde
för att möta upp min vän Filiph som kom med tåg från Stockholm. Han
ligger nämligen i lumpen och vi har inte träffats sen vi var på Öland en
vecka i somras.

& det var i juli! Har känt varandra ca två år och första året umgicks vi
rätt intensivt och då var han min bästa vän. Så det har vart tomt utan
honom ett halv år! Haha, jag var jätteledsen 3 augusti då han drog in i
lumpen.

För precis innan veckan på Öland hade vi inte umgåtts något knappt. Vi
hade fullt upp med annat och typ glömde av vår vänskap? Så veckan på
Öland blev ju värsta återföreningen. & när allt blivit skit bra igen drar han.

Jag whina som fan i början och tjata om att han säkert skulle dö och aldrig
komma hem igen. Haha, stackars honom! Hemska var ju bara att jag var
seriös me de där. Haha..

Det var verkligen superskönt att få träffa honom igen! Vi sa när han ryckte
in att första gången han hade permis skulle den gå åt till familjen. & nästa
skulle jag få. Men vet inte riktigt vad som hände me det, för så blev de inte.

Så bestämde vi för ca två veckor sen att denna helgen som han hade permis
skulle jag hinnas med. & det gjorde jag! :) Kändes jättekonstigt att se honom
i värsta militär kläderna. Typ en kavaj/rock med massa guld brocher på axlarna.

& sån där mössa med brosch på och pressvikta byxor. Kände knappt igen honom
först. Men efter första kramen och efter vi pratat en del var det samma gamla
Filiph trots allt! Jätteskönt att träffa honom igen, verkligen.

Vi bestämde att dra film någon helg han har permis igen. Hoppas det blir av
bara. Vi är ganska dåliga på att hålla det vi bestämmer tyvärr. Han ligger i
lumpen till Juni men killen har stora planer för sitt liv.

Så jag får inte hem honom då iaf :( dumma honom.. Men har
jag tur får jag iaf träffa honom en gång om året, haha ;)

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag! :)

Filiph and moi på Öland i somras.
Saknar den kvällen! ♥



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

häänder i dag då? :)

2010-02-27 @ 13:04:28
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0