myyys.

Lena kom in till mitt rum med sin laptop typ precis efter förra
inlägget. Så vi har legat i min säng och tittat runt på facebook i
några timmar nu. Jag har som sagt inte facebook men det
har hon.

Så vi låg och tittade från hennes. Lite kul att se bilder på folk
man inte sett på länge. Shit vad vissa förändrats alltså. Kände
knappt igen en del.

Min bror kom precis hem, så nu ska han börja med maten. Lena
och jag har satt oss i köket nu för att vara lite sällskap till honom.
Jag måste nog dock gå och duscha snart.

Börjar som sagt jobba 17.00. Har ''turen'' att jobba stängning
ikväll också, precis som igår. Wohoo ;) Yeye, vi hörs om en
stund igen =)

Lena & Emil i julas, sötnosar =)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Carolina

Facebook är bajs, men jag har det ändå...

2010-02-04 @ 14:53:56
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0