nighty night.


''man I try so hard..''

Vet inte om jag gjort rätt eller fel val. Men trött på att vara ett
andrahandsval och en dörrmatta & trött på att försöka orka för
två. Så det blir nog rätt val tillslut.

Det är något spciellt med 17 februari asså... jag gjorde exakt
samma val förra året denna dag. Fast med någon annan. Det
var jobbigt i början då också, men blev bra tillslut.

& bra blir det alltid tillslut. Så jag tror detta är rätt även om det
känns jobbigt precis just nu. Med rätt stöd och inställning fixar
man allt. Spciellt jag. I'm supergirl..

Tack för jag har er; Thilda, Totte & Amanda.
Ni betyder mycket för mig ska ni veta.


Ska försöka sova nu. Alarmet ringer 06.00 imorgon.
Lager 157 och ullared som sagt.. Sov sött ♥

jag älskar dig.

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Thilda

Jag älskar dig

2010-02-18 @ 00:07:32
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0