Sjukt chockad!

Blev som så att jag gick ut till tvrummet efter förra inlägget. Såg
faktiskt på hela melodifestivalen tillsammans med familjen. & gud
vad Darin är duktig. Älskade verkligen texten till hans låt.

& Erik Linder är så jäkla underbar. Han har världens finaste ögon.
Tyckte dock inte hans röst höll riktigt hela låten. Han hade nog en
dålig kväll =( För annars är han grym!

Men shit vad chockad jag blev när timotej hade fått flest röster. De är
de tjejerna som kommer från samma lilla håla som jag. & som jag gått
i samma skola som. De var ju liksom helt random för de personer som
inte bor här där jag bor.

& det är väldigt litet här måste jag tilläga! Måste kännas stort för dom. Dom
sjunger faktiskt riktigt bra. & man såg att dom verkligen trivdes uppe på scenen.
Så dom var allt värda att gå vidare direkt till final tillsammans med Darin.

De blå killarna i pausen var ju sjukt sköna, haha! Undra hur mycket
träning det låg bakom det egentligen.. Är det såna som har för mycket
fritid eller? Haha, fattar inte hur man kommer på att göra något sånt.

Men rolig underhållning iaf. Förutom att Christine var programledare så
var kvällens program helt okej. Fast tyckte det var hel kass att Erik inte
gick vidare! Rockbrudarna skulle åkt ut, inte han..

Vad tyckte ni om kvällens program? Var
det rätt eller fel artister som gick vidare?

Darin har alltid vart en av mina favorit artister ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: jaop! :)

2010-02-20 @ 22:23:15
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: L

Sv; vad händer hos dig då ? :D

2010-02-20 @ 22:31:34
URL: http://linneagyllensten.blogg.se/
Postat av: pernilla

svar:tack så mycket:d

2010-02-20 @ 23:18:39
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0