sjukt mycket snö.

Efter förra inlägget hoppade jag in i duschen. Sitter och
dricker varm oboy och äter rostade mackor nu. Min bror
och hans tjej är ute och skottar snö.

Emil innan han gick ut med samma röst som tobbe i en
annan del av köping. (Måste tillägga också att han är sjukt
grym på att härma folk):

Faaan vad mycket snö de kommit. Det
är ju snö överallt. Fan va äckligt..

Haha, kul att jag fått en egen köping- tobbe hemma! ;)
Sitter iaf här med min varma oboy och tittar ut på när
dom plogar sig fram där ute i snön. Ser inte allt för roligt
ut asså.

Snön ser sjukt tung ut. Fast Emil kör med snöslungan, så för
honom är det väl inte så jobbigt. Men för Lena som skottar
vanligt är det nog riktigt tugnt & jobbigt. Dock bra träning ;)

Nej usch, jag har verkligen ingen lust att gå ut idag..

skogsmulle kör med snöslungan på vår baksida

skogsmulle och skogsmulla tar puss-paus ;)

Seriöst, finns snart ingen stans att göra av snön man skottar
bort. Vägarna blir bara mindre och mindre



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0