söndags mys.

Det blev visst två filmer. Såg först 17 again för typ 10 gången. Den
är så himla söt, verkligen en riktig kärleksfilm. När det var typ 10
minuter kvar av den kom mamma in och frågade om jag ville se film
med henne och pappa.

Dom skulle se bröllopsfotografen och den hade jag inte sett tidigare.
Så jag såg klart på 17 again och sen gick jag ut till tvrummet och la
mig i soffan med dom. Hade ganska höga förväntningar på den filmen.

Så jag blev rätt besviken. Den var absolut inte dålig! Men jag trodde att
man typ skulle skratta sig igenom hela filmen och så var det inte. Den
var faktiskt riktigt sorglig i slutet.

Kul iaf att det var så många kändisar med i den filmen. Alltid kul när
man känner igen folk från andra filmer tycker jag. Även kul att det
var från Värmland. Mamma är född där och vi åker dit varje sommar.

Öland och Värmland är mina extra hem liksom. Värmlänska låter så sjukt
härligt. Älskar verkligen att åka till Värmland på somrarna och bara få höra
värmländska hela dagarna. Mamma och jag har lite värmländskdialekt i oss.

& det är jag faktiskt stolt över! Men hur som helst så var filmen iaf bra.
Massa bra skådespelare med. Har ni sett smala susie och tycker den är
bra. Då ska ni absolut titta på Bröllopsfotografen! Av mig får den 4/5
toasters.

Den hade fått 5/5 om jag inte haft så höga förväntningar på den från
början. & 17 again får 5/5 för jag älskar den filmen. Så himla gullig!

4/5 toasters

5/5 toasters, loooove ♥


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: nicho

vi båda kan iallafall hålla med om att 17 again är riktigt bra! :D

2010-03-01 @ 16:32:00
URL: http://nichow.blogg.se/
Postat av: Davido

han är snygg då. zach

2010-03-01 @ 17:41:50
URL: http://dlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0