svaren på frågestunden.

Haha, tog längre tid att svara på alla frågor än jag
trott. Lär inte ha frågestund på ett bra tag igen alltså.
Men hoppas ni blev nöjda med svaren iaf! :)

sandra:
vad skoj :D
- planer för sommaren?
- skulle du vilja resa jorden runt eller flytta till ett land?
- du är fast på en ö och du har inga saker med dig..
hur gör du, och vad ska få dig att överleva?
Svar:
1. Hmm, i sommar blir det Öland som vanligt! Förhoppningsvis
språkresa till Malta med dansinriktning. Annars ska jag nog
bara jobba, sola, bada och njuta av sommaren!

2. Att resa jorden runt har alltid vart en plan jag haft som jag
tänkt genomföra efter gymnasiet. Men om jag måste välja mellan
de eller att flytta till ett annat land, skulle jag välja att flytta till spanien.

3. Haha åh herregud! Jag har ingen aning.. jag är ingen naturmänniska
på de där sättet precis. Så jag hade väl dött då antar jag?

Beatrice:
favorit låt?
favorit färg?
det roligaste minnet?
vad har du för mobil?
Svar:
1. Om jag bara måste välja en enda låt får det bli Lifehouse- Storm.

2. Röd!

3. Roligaste minnet är förra året då jag var i Löfbergs arena och såg mitt
älsklingslag färjestad sno guldet från mitt hatlag hv! Grät av lycka då :')


4. Jag har en Sony Ericsson W890i och den är verkligen superdålig. Ska
köpa ny nästa månad var det tänkt. Vet dock inte vad jag ska köpa då.

marie:
Vad är det pinsammaste du har gjort?
Vad tycker du är det viktigaste i ett förhållande?
Vem är din absolut bästa vän?, varför just han/hon?
=D

Svar:
1. Alltså jag är bruden som vågar bjuda på sig själv. Jag gör pinsamma
saker hela tiden men skäms inte speciellt ofta över det. Men om jag
måste välja något så får det nog bli när jag hade mensvärk en dag och
jobbade. & var tvungen att springa ut till toan för att spy för att jag hade
så jäkla ont i magen. Det var lite pinsamt att komma tillbaka och sätta
sig i kassan då. Men kan den där bruden i tv spy pga mensvärk framför
miljoner tittare kan jag göra det på jobbet också.

2. Det allra viktigaste i ett förhållande för mig är att man litar på varann.
Att man har kul ihop, bryr sig om varandra och ger varann mycket
uppmärksamhet för att visa för varann att den andra är viktig för en.
Gulliga godmorgon och god natt sms är något jag tycker är viktigt också.
Så man vaknar med ett leende och får somna med ett leende och samtidigt
känna sig trygg.

3. Mamma är min absolut bästa vän! Men hon är ju en familjemedlem
så det kanske inte räknas på de sättet du menar. Bland mina tjejkompisar
är Amanda min allra bästa vän. & bland mina killkompisar är det Totte. &
båda två är mina bästa vänner för att jag litar på dom, kan skratta OCH
gråta med dom & dom finns alltid där för mig oavsett vad jag gjort. Ingen
av dom har någonsin tvivlat eller sett ner på mig. Dom har alltid stöttat och
trott på mig. & det är viktigt att ha kompisar som stöttar en istället för att
dra ner en. Amanda och Totte ligger mig helt klart varmast om hjärtat.

-:
hur gammal är du ?
vad ska du göra i sommar ?
:D PUSS

Svar:
1. Jag är 17, blir 18 i september. Längtar sjukt mycket!

2. Förhopnningsvis språkresa till Malta med inriktning dans.
Sen Öland precis som vanligt & jobba. & sen blir det
sola, bada och slappa precis som man ska göra på sommaren!


Öland ♥


Amanda ♥:
hmmmmm, vilken är din normala hårfärg? :D

Svar: Jag har väl sån där typiskt svenne råttfärgat hår. Vet seriöst
inte riktigt vad jag har för hårfärg nu eftersom jag hållt på och färgat
det sen jag gick i 9an. Jag föddes blond iaf! :)

my:
vad tränar du ?=)

Svar: Jag tränar dans. Gick i streetdance hela förra året, men
tröttnade. Så detta året dansar jag istället feminine vibe, disco
och så börjar jag jazz om två veckor.

Anonym:
Är du aldrig ledsen? Vet om att du har ganska mycket problem i ditt
liv. Känner du aldrig att du bara inte orkar mer? Att du är trött på att
spela glad? Du är verkligen någon jag ser upp till. Önskar jag var lika
stark som du!

Svar: Naw, gulligt att du ser upp till mig! Jo klart jag också är ledsen
ibland, jag är inte mer än människa? & ja, det finns mycket problem i
mitt liv. Men det finns också en del bra! Så varför tänka på alla problem
och gräva ner sig och deppa över det? När man istället kan tänka på de
bra man har och vara glad för det.

Vi människor är aldrig nöjda. Hur bra vi än har det, vill vi alltid ha de
lite bättre. Det handlar om att acceptera och det är det jag gör. Jag
accepterar att det finns mycket motgångar i mitt liv. När jag gick i 9an
deppade jag ihop så fort något inte gick min väg. Men jag har blivit starkare!
Jag kämpar och når de mål i livet jag vill. Jag är en envis liten tjej och det
har med tiden gjort mig jävligt stark.

Jag tål mycket skit numera, tar inte åt mig av elaka kommentarer osv.
För de mesta handlar ändå bara om avundsjuka. Ord skadar bara om
man lyssnar liksom. Du kan vara lika stark som jag bara du har rätt
inställning. Mycket handlar faktiskt om ditt eget sätt att tänka på saker.
Tänk på de i fortsättningen!

Madeleine:
Varför börja du blogga?
Hur länge har du bloggat?
Vilken årstid gillar du bäst?
Fin blogg! :)

Svar:
Får börja med att säga tusen tack!
1. Jag började blogga för att jag älskar att skriva & för att
en kompis tjata på mig om att jag skulle börja.

2. Jag hade en blogg förra året från januari till september typ. Sen
har jag haft denna bloggen sen i slutet av november.

3. Jag måste nog svara våren på den. För
då har man hela sommaren framför sig! :)

R:
Hur kommer det sig att du började blogga från början?
Svar: Som sagt är det så att jag älskar att skriva. & sen
bad en kompis mig att börja och ja, då blev det så.

sarah
vad fick dig börja blogga?

Svar: Titta frågan över :)

Wille:
1. Din högsta dröm?
2. Saknar du någon på mer än ''kompis sättet'' just nu?
3. Hatar du någon?
4. En person du ser upp till?
5. Mår du aldrig dåligt? När man läser bloggen känns det som du
alltid är glad och verkligen aldrig ledsen.
6. Favorit färg?

Svar:
1. Min allra högsta dröm är att lyckas inom dansen.

2. Pingvin..

3. Hatar är ett sjukt starkt ord. Samma sak med ful och älskar.
Men ja, jag hatar faktiskt någon. Finns en enda person på hela
jorden jag hatar. & de har jag all rätt i världen att göra också.
Sen finns det väl en del man ogillar, men inte hatar.

4. Min danslärare i feminine vibe!

5. Haha, väldigt vad folk hakat upp sig på de? Jag är en brud som
verkligen hatar att visa mig svag för folk. Så jag antar att det är
det som driver mig till ett leende för det mesta. & det handlar som
sagt mycket om inställning. Tänker man att allt är skit så är det klart
man inte mår bättre. Att tänka positivt lönar sig i längden. & jo klart
jag också mår dåligt ibland. Men då skriver jag inte det i bloggen.
Då pratar jag med mamma, Totte eller Amanda eller så håller jag det
för mig själv.

6. Röd!

amanda:
åh det låter roligt:D
Berätta om ditt dröm jobb och din dröm framtid? :D
Svar: Jag ser ingen annan framtid än något inom dansen. Danslärare
eller dansare i någon känd grupp, spelar ingen roll. Bara jag lyckas
med dansen och får jobba med det jag älskar.

bella:
du är riktigt söt!
hur gammal är du?
vart bor du?
villken skola?
pyzzzz

Svar: Aaw, tusen tack vad glad jag blir! :)
1. Jag är 17, fyller 18 i höst.

2. Bor utanför skara.

3. Går inte i skola just nu.

Andreas:
1. Din största fobi?
2. Skriv 3 personer du aldrig skulle klara dig utan.
3. Skriv 3 saker du aldrig skulle klara dig utan.
4. Vad är du mest rädd för? Ingen fobi, utan bara något du är rädd för.
5. Dina intressen?
Svar:
1. Spindlar och fågelfötter! Seriöst, jag blir så rädd så
jag skakar när jag ser något av de..

2. Klarar sig gör man alltid. Jag skulle ju inte precis dö bara för att
någon av mina nära gjorde det. Men jag skulle bli otroligt ledsen! Så
jag skriver istället de tre personer som ligger mig närmast hjärtat och
som skulle vara svårast för mig att mista. Familjen får räknas som en
person. Sen Totte och Amanda!

3. Som sagt, man klarar sig alltid. Men tre saker jag får panik om jag
inte har är min plattång, mobil och ipod!

4. Får nog svara ensamheten på den. Jag är livrädd för att bli
lämnad helt ensam utan en enda människa som bryr sig om mig.

5. DANSAAAAAAAAA, vänner, fota, skriva dikter/noveller, festa.

sos:
hur håller du din kropp i sådan fin form? :)
Svar: HAHA! Får tacka för den fina kommentaren, men kan
tyvärr inte hålla med. Men ja, jag gör inget mer än tränar
dans två gånger i veckan plus lite hemma. Går ut och går
några gånger i veckan. Käkar onyttigheter under helger och
försöker undvika de under vardagarna.

Pöta:
Lika gullig som vanlig? ;)
Svar: Aaaw pöta då! Jag är alltid gullig, det vet du ;)
Saknar dig vännen!

Johan:
Vad tycker du om för slags killar? Alltså hur tycker du en kille
ska behandla sin tjej, ha för attityd mot henne med mera ?
Svar: Jag är rätt skadad när det gäller killar/kärlek. Så jag vet
inte riktigt hur jag vill att en kille ska vara mot mig. Har skit svårt
att lita på killar och utan tillit är det svårt att starta ett förhållande.

Jag kan inte ha en för ''gulligull'' kille men inte heller en kille som
bara pissar på mig. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för kille. En
som är lagom? Behöver iaf en kille som vågar bjuda på sig själv
och som kan svara för sig själv.

En kille med svar på tal som inte låter någon sätta sig på honom. En
omtänksam kille som vågar överraska med blommor någon gång utan
att vara rädd för att bli kallad toffel av sina polare. Men man faller ju
för olika saker hos olika killar.

Så när min ''mr.right'' väl kommer kanske han inte alls är sådär. Jag
vet helt enkelt inte hur jag vill att en kille ska vara. Viktigt att jag kan
skratta och vara mig själv med honom iaf!

Anonym:
Går du fortfarande i skolan? :) Vad har du tänkt att jobba
med senare i livet? :) love din blogg förresten :D

Svar: Har fått denna fråga om skolan hur många gånger som
helst nu. Har undvikit den frågan hela tiden men får väl ta och
svara på den nu. Nix det gör jag inte. Ska dock börja om till hösten
so don't worry, min framtid är inte förstörd.

Som sagt vill jag jobba med något inom dansen när jag blir stor.
Danslärare eller dansare i någon känd grupp. Spelar ingen roll, bara
jag får göra det jag älskar. Superkul att se att du gillar bloggen! :)


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jaha.. jag ska med sova nu.. snark så trött jag är!

2010-02-25 @ 00:34:32
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi okej=)

2010-02-25 @ 00:45:49
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: Elin

göra i morgon då?=)

2010-02-25 @ 01:00:23
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: Elin

okej =) nej jag vet inte.

2010-02-25 @ 01:10:58
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

tack ;D!

2010-02-25 @ 06:42:30
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för att du svarade :D

2010-02-25 @ 08:14:48
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0