tell me does she kiss, like I used to kiss you?

Godmorgon!

Tittade som sagt på mamma mia igår innan jag somnade. & ja,
den är fortfarande grymt bra. Dock inte lika bra som jag tyckte
den var då jag var helt besatt av den.

Pierce Brosnan är så grymt snygg. En riktig jäkla FILF är han. &
Meryl Streep är så snygg fast hon är gammal! Yeye, nu ska jag
börja göra mig fräsch inför ikväll.

Jag är tjej och har låååååång start sträcka. Ikväll blir det ju som
sagt feeeest med bästa vän Amanda. Min buss går 18.03, så jag
slipper verkligen att stressa iaf.

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Alltid ett problem för
mig.. men något ska jag nog hitta som känns okej att ha på sig.
Vi hörs helt enkelt om en stund.

Hoppas ni sovit gott och får en superbra dag! :)

Bild på Meryl Streep och Pierce Brosnan ur min
favorit scen. Det är när dom sjunger S.O.S ♥



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: torin

sv: jajaja :D ha en fin kväll :) <333

2010-02-13 @ 13:33:28
URL: http://kklicka.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Hihi ♥

2010-02-13 @ 13:46:18
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0