töntigaste ''rysaren'' jag någonsin sett.

God eftermiddag! :)

Har vart vaken sen 10, men ätit frukost med hela familjen för en
gångs skull. Mysigt! Sen har jag suttit och pratat med mamma i ett
par timmar. Tänkte skriva lite om gårdagens kväll nu.

Åkte som sagt till skövde för att se på bio. Såg tillsammans med min
vän Rickhard och Eik. Amanda jobbade, så hon kunde tyvärr inte
följa med. Saaadface :( Men det funka bra att titta själv med Rickhard
och Erik också ofc!

Jag ville se Farsan, men dom hade redan sett den. Så dom valde istället
Wolfman, som skulle vara en rysare. Herregud, töntigaste filmen jag sett
tror jag. När de ''läskigaste'' scenerna var satt jag bara och as garva.

Rickhard satt och tjata innan filmen börja om att jag skulle vara jätterädd
osv. Så var det en scen i filmen som man fattade att det skulle komma
något läskigt. Så drog jag fram handen vid hans ansikte precis då.

Så tima jag så bra att min hand kom fram precis samtidigt som de ''läskiga''
på filmen. Haha, lilla Rickhard hoppa till och skrek som en liten tjej ;) De
roliga var att det ''läskiga'' på filmen bara var en liten hund som kom fram.

Haha, kärring asså! Filmen var iaf sjukt dålig, men sällskapet var ju iaf
bra. Jag kan inte se rysare och sånt som det händer massa över naturligt
i. För då sitter jag bara och tänker på att det inte kan hända på riktigt.

& så brukar jag tänka på hur töntigt det måste kännas när man spelar in
de filmerna. Haha! Jag vet, jag tänker för mycket ibland. Aja, mysig kväll
iaf. Trots att filmen var precis lika dålig som jag trott att den skulle vara.

Om inte ännu sämre..

Haha, värsta sötisen juu (:


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: evelina

jo bara bra :D

2010-02-28 @ 13:25:01
URL: http://evelinalandsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0