tröööööttis.

Stööööört skönt att vara hemma nu och bara sitta vid datorn
och chilla. Musiken dunkar i mina älskade wesc lurar ofc! Är
supertrött men har samtidigt värsta över energin.

Gick hur bra som helst att jobba idag iaf. Var en supergullig
tant som sa att jag såg så söt, trevlig och glad ut. Hon bara öste
på med gulliga kommentarer. Skit söt!

Hon sa att om coop forum skulle ha en tävling om vem ur
personalen som var coop forums solsken skulle hon rösta på
mig. Haha, hon var verkligen ur gullig!

När man har såna söta kunder är det kul att jobba! 6 timmar gick
sjukligt fort, förstår inte vart tiden tog vägen riktigt. & det gick bra
att bara ha en kvarts rast.

Åt ett äpple på den rasten, sen fick det bli mat när jag kom hem.
Så mitt matproblem löste sig ;) Var dock föör hungrig när jag kom
hem så nu har jag magont.

Aja, ska va lite social på msn nu.
TTYL ♥

moi just nu.. jag älskar mina lurar!


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Felicia

okej, typ inget =)

2010-02-25 @ 21:27:13
URL: http://ffelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0