underbar dag.

Efter många om och men kom vi tillslut iväg till göteborg. Har
haft en superbra dag! Hade verkligen saknat min Thilda oerhört
mycket.

Har skrattat så jag inte kan andas som vanligt, ätit på mitt favorit
ställe pasta prego, shoppat och bara mått allmänt bra. Fick med både
Thilda och Johan tillslut.

Den ena hade ju plånboken hemma hos pojkvännen och den andra
försov sig. Men fixarammi tittade upp ny buss osv. & det fick bli första
bästa buss till falköping och sen ta tåget från falköping istället för skövde.

Funkade bra det med. Haha, vi satt och snacka sex helt öppet på pasta
prego och bakom satt en barnfamilj. Gosh vad Thilda och jag börja skratta
när vi upptäckte det.

Trots att jag typ fortfarande är sjuk gick det faktiskt bra. Hade med mig
ipren och världens bästa sällskap. Så jag överlevde dagen, blev dock
hemskt trött. Somnade sött på Johans axel på tåget på väg hem.

& Thilda fick sitta med en skit snygg kille ;) ''Min röst är helt knullad'' Haha
fy fan va kul! Hänt en hel del idag, men allt hör inte hemma i bloggen. Så
jag avslutar med att säga att detta var en helt galet bra dag.

Borde göras om snart! (:

Thilda och jag testade hattar inne på rut med flera.
Jag älskar dig så sjukt mycket!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Thilda

fucking rolig dag!

Oh han på bussen xd

2010-02-17 @ 23:01:04
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: - katarinas♥

sötnosig blogg :)

2010-02-17 @ 23:26:14
URL: http://katarinaaas.blogg.se/
Postat av: pernilla

malmö:)

2010-02-17 @ 23:33:22
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0