09's smartaste..

..måste nog va min vän Marcus! Haha, jag beklagade mig över
att jag hade mensvärk. Han svarar med att de inte kan va så
skönt när de värker i f*ttan? Haha, att jag inte dog asså.

Men han är världens skönaste person och han tänkte nog inte
riktigt vid just detta tillfälle. För annars är han en smart och
jordnära pojke. Träffade honom första gången på kusten i
sommras med Thilda.

Sen har vi träffats fler gånger eftersom han inte bor långt här
ifrån. Träffade honom senast ute på nyår och då shakade vi
asssssss as hell! Sjukt go kille, riktigt bra vän.

Satt & tittade igenom mina bilder och så hittade jag denna
print screen från en av mina och mackans konversationer
i december någon gång.

Så jag kände att jag nästan var tvungen att
dela med mig. Ett gott skratt förlänger livet =D


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0