aoouch.

Sådär, nu har jag gjort en hårinpackning och en ansiktsmask.
Samt tagit en dusch, galet skööönt avslut på denna dag måste
jag säga.

Dock bränner de som f*n i ansiktet nu. Testade en ny billigare
ansiktsmask idag än vad jag brukar ha. & jag tror inte lilla fröken
brolin klein tålde den. Hela ansiktet är illrött.

Det är vita ringar kring ögonen där jag inte haft på något av
ansiktmasken. Haha, tur att jag inte gjorde den på morgonen utan
att det var nu på kvällen precis innan jag ska sova. För de röda har
förhoppningsvis försvunnit när jag vaknar imorgon.

Jag har aldrig fått någon reaktion på detta sätt tidigare. & jag har
ändå gjort hemskt många ansiktmaskar. Hade köpt 4a lite billigare
ansiktmaskar nu bara för en vän till mig sa att dom var bra. Men
icke!

De tre som va kvar kastade jag direkt i papperskorgen när jag såg
resultatet. Nästa gång jag köper ansiktsmask håller jag mig till den
lite dyrare. Den är betydligt mycket bättre. De bränner i ansiktet nu
precis som när man bränt sig.

Jag vågar inte ta på någon ansiktskräm eller något. Är rädd att de
ska bränna ännu mer då. Så smart som jag är sitter jag och kladdar
in facet med ''after sun lotion''. De hjälper faktiskt! De svalkar och
lindrar de som bränner så.

Detta påminner mig om precis i början av sommaren 09. Thilda och
jag brände oss som f*n. Vi såg ut som två kräftor. Det var första
gången någonsin som jag bränt mig. Även sista, för så ont som jag
hade då vill jag aldrig ha igen!

Jag kunde knappt gå för skinnet i knävecken drog ihop sig. Att jag
fjälla som en fisk någon vecka efter de sen eller. Så va den sommarens
bränna förstört liksom. Haha, det är nog starkaste minnet från sommaren
09.

tjena krääftface

( okej, syns inte så bra i cam att jag är illröd.
Men jag lovar, de e ja verkligen!)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: hejannw

hha ja ;D

2010-01-03 @ 02:02:18
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0