bilder från nyår!

Nu lägger jag upp bilder från min nyårsafton. Dock bara bilder
från förfesten. & förfesten var hos Rickard i Zekes lillebror
(eller ja, de är väl hos rickard också men) det är iaf därför
som skyltar med Zekes logga är me på en del bilder.

Har paintad över mitt ansikte på alla bilder eftersom jag inte
fastnade på bild denna kväll. Haha, men ni överlever nog!

Dessa två låtar är de jag kommer ihåg mest från förfesten. Så
då kan ni ju lyssna på dom samtidigt som ni tittar bilderna ;)

Jason derulo - Whatcha say


Zekes- aj, aj, aj


började med middag med sjuuukt sköna killar
kjellberg, kim, fredrik, karlén, lindström, var typ 5 till

& efter de förfeeest
anton, jannica & johan

johan, ida, gustaf & jannica

gustaf & anton

jag & Kjellberg (jag fastnade som sagt inte på bild, paint in my heart!)

tobias, anton & gustaf

jag, anton & fredrik

HAHA, kjellberg dååå

kjellberg, tobias, lindström & johan

jag, johan & anton som håller i Simba haha så söööt =D
& lindströms bakhuvud, haha

tobias, fredrik, kjellberg & sebastian

ida, anton, johan & jannica

tobias, johan & ida

larsson, karlén & tobias

kim, grönborg & lindström

jag & kjellberg

andersson & kim

tobias och kristoffer

anton & sebastian

kjellberg, visst ser han ut som en bartender? haha =D

frida & erik

jag bakom blomman & kristoffer

nyman & lite weberg

emelie & vovven sebb

amanda & linnea

jannica & gustaf

kjellberg, oscar & andreas


Nu orkar jag inte lägga upp fler. Var ännu mer folk där än de på
bilderna jag lagt upp nu. Men nu får de räcka med bilder. Mycket
bra nyårsafton iaf! =D

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

tjabba! :D



jo det är fint.. lr har lite sväld hals så pimplar te... bord sova dock :(



händerunder tidagen?

2010-01-05 @ 01:17:31
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej och förlåt för mkt mkt mkt dåligt lång väntan på svar, hur mår du idag då? :)

2010-01-05 @ 01:20:32
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0