Dagens låt, time for a walk.


Ke$ha- Dancing with tears in my eyes


Lägger in absoluta favorit låten just nu. Jag älskar den och
kan inte sluta lyssna på den. Ke$has nya album är helt galet
bra. En enda låt jag tyckte var mindre bra. Annars var resten
awesome.

Nu ska jag iaf gå ut på en liten promenad. Viktigt med frisk luft
och att man inte bara ligger i sängen även fast man inte mår bra.
Jag tycker till & med att gå ut och gå hjälper för magont.

Eller ja, det kanske är för att man inte
tänker så mkt på att man har ont just då?


Don't know, nu ska jag ut iaf.  Hörs när jag kommer in
igen. Då tänkte jag bjuda på lite bilder från helgen!

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Louise

hihi jaop:)

2010-01-11 @ 14:05:46
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Huyen

joodå de e bra :D

harru kollat våran nya bloggvideo?

bra låt

2010-01-11 @ 14:38:42
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0