golden, soo sweet

Känns som alla storbloggare ska köpa vovve? & alla ska köpa
skit på snöret (chihuahua). Nej, inget elakt om de hundarna
dom är väl söta.

Fast jag föredrar hundar de faktiskt går att gosa me utan att
man bryter alla ben i kroppen på dom. Min dröm har alltid och
kommer alltid vara att få äga en golden retriever.

Min mamma och bror är allergiska så vi kan därför inte ha några
djur. Hemskt sorgligt tycker jag för jag älskar djur. Speciellt hundar!
Hade alla i familjen vart friska hade vi haft en hund.

När jag flyttat, har HUS inte lägenhet & ett bra jobb. DÅ ska jag köpa
mig en liten golden. Det är dyrt och krävs mycket tid för en hund. & jag
tycker att stora hundar helst ska få bo ute på landet. Så att de kan få
gå ut och springa fritt utan koppel ibland.

Dock vill inte jag bo på landet när jag blir stor. Jag vill bo mitt inne i stan.
I någon stor stad, inte som skit hålan jag bor i nu. Fast för hundens skull
skulle jag kunna tänka mig att göra en kompromiss.

Bo i ett litet samhälle med skog nära så att man kan gå ut med den dit
och leka. Låta lilla vovven springa fritt där inne. Jag har redan bestämt
namn åt min framtida vovve.

Han ska heta roffe, för de hette min första mjukishund!
Naawhh..

gaaaalet söta, dom ser så oskyldiga ut


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Ok vad mysigt! Höll ni på länge?



Jag var hemma hos min familj här i USA plus att mamma fyllde år så vi var här med nära och kära och sen hade jag bjudit hit några vänner. Det var hur mysigt som helst faktiskt!



Annars då?



Kram!

2010-01-06 @ 02:50:11
URL: http://hellonicki.se
Postat av: ♥ HelloNicki

Hehe oki vad roligt. Man ska hålla på länge tycker jag.



Vad gör du uppe så sent?



Kram

2010-01-06 @ 02:56:17
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0